سلام چرا پیاده روی سمت راست بلوار شهید بهشتی جلو مطب سابق دکتر رجایی و خیریه علی اصغر ع تا سرکوچه مخابرات قدیم پیاده روسازی و موزائیک مناسب نمیشه؟ چندبار دیگه باید زن و بچه مردم بخورن زمین که بیان و درستش کنند؟
شاید بیش از 20سال باشه که خیابان شهرک چمران پشت دوازده امام ع و بلوار خاتم الانبیا ص و خیابان حسینیه وحدت به سمت بلوارشهدای کارگر و بلوار بالاسر توتستان ورودی خاکی و دست نخورده باشه که همین کافیه تا عملکرد 20ساله ی اخیر شهرداری را نشون بده که باعث تاسفه
سلام چرا برای ساماندهی بلوار مجتمع خاتم الانبیا ص خیابان امام حسن مجتبی ع و بلوار شهدای کارگر برای ساماندهی و سنگ جدول و پیاده روسازی و آسفالت و زه کشی اقدامی و کاری نمیشود؟؟؟
سلام جناب شهردار محترم لطفا در مورد میدان ولایت دوراهی برای فضای سبز و روشنایی و ساماندهی و پیاده روسازیش کاری و اقدامی انجام بدید هرچند چشمم آب نمیخوره اما بازهم وظیفه ی خودم دونستم بگم
سلام شاید بالای 50بار به احمدزارع گفتیم 4بار نامه نوشتیم به سهردار محترم گفته شد برای فقط 30 متر پیاده روی سمت راست بلوار شهیدبهشتی از خیریه حضرت علی اصغر ع تا موبایل شهاب که بیان و پیاده روی قدیمی که 50سال هست همینجور باقی مونده را موزائیک کنند حالا کی پاسخگو هست هیشکی این دیگه چه رسم و آئینی هست که کسی کاری برای این موضوع نمیکنه
سلام خسته نباشید این همه هزینه و قرارداد صورت گرفته اما درخصوص ساماندهی مجتمع خاتم الانبیا که15سال هست مردم تکلیفشون را نمیدونند صحبتی و قرادادی انجام نشده چرا؟آیا جزو شهر مهریز نیست؟ تکلیف میدان ولایت که میدان ورودی شهر هست پس چی میشه؟نه روشنایی درستی داره نه فضای سبزی داره نه پیاده رو سازی شده مثل بلوار شهدای کارگر و امام خمینی و خیابان خرمشهر و خیابان امام حسن مجتبی ع نه پیاده رو داره نه روشنایی مناسب نه فضای سبز
سلام چرا برای خیابان منتهی به قلعه ی تاریخی مهرپادین از سمت پشت محله ی مهرآباد کاری انجام نمیشه؟ هم درشب تاریک و خطرناک است هم جاده ی مناسبی نداره حالا دیگه برای اونجاهم کاری انجام بدید
سلام خسته نباشید شما که اینهمه تصویر از قدیم و جدید مهریز گذاشتین و دغدغه ی ساخت و ساز و توسعه دارین چرا برای آسفالت بلوار مجتمع خاتم الانبیا و ساخت و تکمیل میدان پشت اداره ثبت اسناد و آسفالت خیابان شهرک چمران و ساماندهی میدان ورودی ولایت کاری انجام نمی دید؟ آیا اون قسمتها جزو مهریز نیست؟ آیا بعد از بیش از 15 سال نباید شاهد توسعه ی اون قسمت شهرباشیم؟
سلام آقای شهردار و خسته نباشید چرا برای خیابان جلو قلعه ی مهرپادین برای آسفالت مناسب و روشنایی اونجا کاری نمیکنید؟ و چرا برای مجتمع خاتم الانبیاءص میدان ولایت ورودی و آسفالت شهرک چمران کاری انجام نمیشه؟ باتشکر
سلام خسته نباشید لطفا برای میدام ورودی دوراهی( ولایت ) ایجاد فضای سبز نصب برج نور پیاده روسازی اطراف میدان کاری و اقدامی کنید همینجور میدان ورودی منگاباد و میدان داغون پشت اداده ثبت اسناد مهریز و ضمنا برای بلوار شهیدبهشتی دربحث روشنایی اقدامی بشه و ضمنا برای پیاده روسازی بلوارشهدای کارگر و خیابان امام حسن مجتبی ع کاری انجام بدهید و لطفا برای آسفالت خیابان شهرک چمران و بلوار مجتمع خاتم الانبیاءص کاری کنید باتشکر از شما شهردار محترم
سلام و خسته نباشید لطفا برای ساماندهی مجتمع خاتم الانبیاء(ص)و میدان نیمه کاره ی اون پشت اداره ثبت اسناد و خیابان سمت آسایشگاه سالمندان نشاط جهت آسفالت و روشنایی و ایجاد فضای سبز همینجور خیابان امام حسن مجتبی ع و لطفا در خصوص آسفالت خیابان شهرک صنعتی چمران و همینجور پیگیری برای تکمیل ساختمان شهرداری و ساماندهی میدان ورودی برای فضای سبز روشنایی و پیاده روسازی باتشکر از شما
سلام و خسته نباشید جناب آقای شهردار محترم چرا شهرداری برای ساماندهی میدان ولایت مجتمع خاتم الانبیا آسفالت خیابان شهرک صنعتی چمران ساماندهی میدان پشت ثبت اسناد آسفالت بلوار خاتم الانبیا و خیابان آسایشگاه نشاط پیاده روسازی بلوار شهدای کارگر و خیابان دوازده امام ع و روشنایی خیابان سیدمصطفی خمینی و بلوار شهیدبهشتی خیابان امام حسن مجتبی و ساماندهی میدان منگاباد برای روشنایی و خیابان منگاباد کاری نمیکنید؟ممنون
سلام دلیل اینکه بلوار شهیدبهشتی روشنایی مناسب نداره؟ به چه دلیل پشت اداره ثبت اسناد برای میدان و بلوار مجتمع خاتم الانبیا ص کاری انجام نمیشه؟ چرا بعد از 20 سال خیابانهای شهرک صنعتی چمران آسفالت نمیشه؟ چرا برای ساماندهی میدان ولایت { دوراهی } کاری نمی کنید؟ چرا برای روشنایی خیابان انقلاب و خیابان منگاباد و استهریج کاری نمیشه؟ چرا زیرگذر ورودی منگاباد ساماندهی نمیشه؟ چرا بعدازسالهااست که به ساختمان درحال ساخت شهداری در میدان شهید صدوقی اتمام نمیشود ؟لطفا حرکتی و اقدامی انجام شود باتشکر
سلام چرا برای آسفالت بلوار خاتم الانبیا ص و خیابان شهرک صنعتی چمران و میدان دوتیکه ی پشت اداره ثبت اسناد کاری و اقدامی انجام نمیدید؟ چرا برای ساماندهی میدان ورودی دوراهی جهت پیاده روسازی و ایجاد فضای سبز و روشنایی کاری و اقدامی انجام نمیشه؟ چرا به روشنایی بلواربهشتی اهمیت نمیدید؟چرا برای ساماندهی میدان ورودی منگاباد از سمت جاده اصلی کاری نمیکنید؟میدان منگاباد بسیار تاریک و خطرناکه و اطراف میدان آسفالت مناسب نیست.و چرا برای پیاده روسازی بلوار شهدای کارگر و خیابان دوازده امام ع کاری نمیکنید؟
سلام و خداقوت لطفا به میدان ولایت (میدان ورودی دوراهی) و میدان دوازده امام علیه السلام برای ساماندهی و ساخت توجه و اقدامات لازم صورت پذیرد ضمنا تکلیف مجتمع خاتم الانبیا ص هم مشخص بشه در بحث روشنایی برخی بلوارها و خیابانها مثل بلوار امام خمینی ره بلوار شهیدبهشتی هم توجهی صورت گیرد و ضمنا لطفا درخصوص آسفالت خیابانهای شهرک صنعتی چمران اقدامات اساسی انجام بشه متشکر